Download CCleaner terbaru v.516 2016 | Kuroyu-nee Blog |

Apa itu Ccleaner dan bagaimana cara menggunakannya | Assalamualaikum wr. wb, Saya admin di sini akan Memberika software yang cukup Membantu dalam kehidupan sehari-hari anda dalam bekerja.. Apa itu..? Admin akan menyediakan untuk Download CCleaner terbaru v.516 2016 | Kuroyu-nee Blog secara Gratis..

Apa Itu Ccleaner Dan Bagaimana Cara Menggunakannya

CCleaner merupakan sebuah program yang dibangun oleh Piriform . Apa yang dibuat oleh program ni adalah dengan membuang segala history , cookies , caches , temporary internet files dan banyak lagi benda yang tak penting dari internet browser dan juga komputer . 
Nak difahamkan lagi , semua benda ni adalah tinggalan jejak kita . Contoh pada browser , dah bermacam-macam laman web kita pergi . Selepas laman web tersebut ditinggal , cache dan history akan tersimpan dalam browser . Haa tinggalan jejak inilah yang perlu dibuang untuk menjimatkan penggunaan memori dalam komputer . Begitu juga dengan tinggalan jejak dalam sistem komputer kita sendiri .

Untuk Download nya, Link sudah Tersedia di Bawah ini.. ^_^

Klik Link di samping Untuk ----> Download CCleaner

Terimakasih telah Mendownload Software CCleaner dari Blog kami.. :)


NOTE*: Jika Anda suka atau merasa Artikel ini bermanfaat, Tolong SHARE melalui tombol Social Media (Facebook, Twitter, Google+ atau Linkedin) yang kami sediakan.. Tolonglah hargai Admin dengan meng KLIK IKLAN yang terpasang di Blog ini.. :)
Anda juga bisa memberikan komentar atau pertanyaan Anda tentang isi artikel  di bagian komentar berikut ini. Saya selalu menyempatkan membaca setiap komentar dan  menjawab pertanyaan yang masuk.
Kedua hal tersebut, akan membantu saya tahu topik apa yang menarik bagi Anda sehingga saya bisa membuat artikel sejenis lebih banyak lagi.. Terimakasih :)

0 Response to "Download CCleaner terbaru v.516 2016 | Kuroyu-nee Blog |"

Post a Comment

Kami harap Kalian dapat Berkomentar dengan Sopan, Santun, dan tidak Spam.
Terimakasih atas comment dan Masukkan/Saran nya.. :)